Lisans Ders ve Müfredat Programı
2018 - 2019 Eğitim – Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı
Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü
(ÇEEİ) Lisans Ders Programı için Tıklayınız.
2017-2018 ve Sonraki Eğitim-Öğretim Yılları Müfredat Listesi İçin Tıklayınız
2016-2017 ve Önceki Eğitim-Öğretim Yıllarında Müfredat Listesi İçin Tıklayınız
2017-2018 ve Sonraki Eğitim-Öğretim Yılları ÇEEİ Bölümü Lisans Müfredat Listesi İçin Tıklayınız
2016-2017 ve Önceki Eğitim-Öğretim Yılları ÇEEİ Bölümü Lisan Müfredat Listesi İçin Tıklayınız
Uyarı: Ders Seçimlerinizi Yaparken Dikkat Edilecek Kurallar
1- Lütfen ders seçimlerinizi yaparken en güncel hali ile Web sitemizde yayınlanan Lisans Ders Programını dikkate alınız.
2- Ders Programında aynı gün ve saatte çakışan seçmeli derslerin birlikte seçimi yapılamaz. Bu derslerden sadece birisi seçilebilir durumdadır. Çakışan dersleri seçmeniz durumunda Danışman Hocalarınız onaylanmayacaktır.
3- Ders seçimlerinizi yaparken Transkript Belgesi oluşturup, aldığınız ve başarılı-başarısız olduğunuz tüm dersleri her yarıyıl için dikkatle inceleyiniz ve başarısız olduğunuz dersleri alttan almayı unutmayınız.
4- Her yarıyıl için toplam 30 Akts olarak Zorunlu ve Seçmeli Derslerinizi almalısınız. Mezun olabilmek için 8 yarıyılın toplamında 240 AKTS olarak Zorunlu ve Seçmeli Derslerinizi almış ve başarı ile tamamlamış olmalısınız.
5- Ders seçimlerinizi yaparken hangi müfredattan ders alacağınız noktasında lütfen Danışman Hocalarınız ile görüşünüz ve kayıt tarihinizi dikkate alarak aşağıda listelenen müfredat derslerini seçiniz.
- 2017-2018 ve Sonraki Eğitim-Öğretim yıllarında üniversitemize kayıt olmuş öğrenciler Yeni Ders Müfredatına tabii olup, bu listedeki dersleri dikkate alarak seçimlerini yapacaklardır. Bu dersler ÇEKB kodlu derslerdir.
- 2016-2017 ve Önceki Eğitim-Öğretim yıllarında üniversitemize kayıt olmuş öğrenciler ise Eski Ders Müfredatına tabii olup, bu listedeki dersleri dikkate alarak seçimlerini yapacaklardır. Bu dersler ÇAEK ve daha eskiler için CEI kodlu derslerdir.
6- Seçtiğiniz derslerin onay işlemi Danışman Hocalarınız tarafından yapıldıktan sonra, Aksis Sisteminizden 3 adet Ders Alma Listesi oluşturarak Danışman Hocanıza imzalı şekilde teslim etmeniz gerekmektedir.
7- Ders seçimleriniz onaylandıktan sonra tarafınıza Harc -Borç çıkıp çıkmadığının kontrolünü de sistemden yapmayı ve fakülte tarafından belirtilen tarihler içerisinde bankaya size verilen referans numarası ile ödemeyi unutmayınız. Harç borcu çıktı ise ödeme işlemi zamanında yapılmadığı taktirde dönem için kayıt işlemi tamamlanmış olmamaktadır.